Налаштування Реклами

Google ADS (YouTube)

Пошукові мережі відіграють важливу роль у залученні трафіку на ваш сайт, тому ми використовуємо більшість інноваційних інструментів SEO.

Facebook (Instagram) ADS

За допомогою цієї послуги ви отримаєте професійну допомогу та рекомендації щодо вирішення та запобігання додаткових витрат.

Tik Tok ADS

Розвивайте глибше розуміння ринкових тенденцій, можливостей за допомогою соціальних мереж. 

Linkedin ADS

Пошукові мережі відіграють важливу роль у залученні трафіку на ваш сайт, тому ми використовуємо більшість інноваційних інструментів SEO.

Twitter ADS

За допомогою цієї послуги ви отримаєте професійну допомогу та рекомендації щодо вирішення та запобігання додаткових витрат.

Ремаркетинг

Розвивайте глибше розуміння ринкових тенденцій, можливостей за допомогою соціальних мереж. 

«Майже кожна людина, яка розвиває ідею, працює над нею до того моменту, поки вона їй не здасться неможливою, після чого відмовляється від неї. Це не місце, де треба відмовлятися», — Томас Едісон. Чи погоджуєтесь Ви сміливо продовжувати? 

Перш за все, важливо зауважити, що соціальні медіа (Social media) і соціальні мережі (Social networks) не означають одне і те ж.

Соціальні медіа стосуються засобів спілкування, за допомогою яких люди обмінюються інформацією, знаннями та думками в Інтернеті. Соціальні мережі є одним з типів соціальних медіа і, як говорить Вайнберг, є сайтами, які об’єднують користувачів подібної освіти або інтересу, і найчастіше вони є профільно-орієнтованими.

Йованка Вукмирович, доцент кафедри управління маркетингом та зв’язків з громадськістю, визначає такі категорії в соціальних мережах:

  • Соціальні мережі: FacebookTwitterВікіпедіяGoogle+LinkedInInstagram, блоги, групи обговорень, розсилки тощо
  • Послуги обміну фотографіями (photo sharing)flickr.com, photobuket.com, yogile.com, 500px.comshutterfly.comфотографії Google+ тощо
  • Послуги аудіообміну (audio sharing): soundcloud.com, last.fm, bandcamp.com, pandora.com, mediafire.com тощо 
  • Послуги обміну відео (video sharing)YouTube, vimeo.com, Dailymotion, Liveak тощо 
  • Мікроблоги (microblogging)TwitterPownceTumblrJaikuMySay тощо
  • Пряма трансляція (livecasting): diynetwork.comdiy.fm тощо
  • Віртуальні світи (virtual worlds)
  • Мережеві ігри (gaming)HaloWorld of Warcraft тощо
  • Мобільна телефоніяViberWhatsApp, Line тощо 
  • RSS (Really Simple Syndication – Дійсно проста синдикація)
  • Пошукові системи (search): GoogleYahooBing тощо 

Соціальні мережі (Social Networks) є дуже популярними, оскільки за короткий проміжок часу вони дають значні результати для бізнесу. Одними з найбільш значущих є:

  • збільшення відвідуваності сайту
  • двосторонній зв’язок з користувачами, що сприяє лояльності споживачів
  • брендинг
  • створення та підтримка гарного іміджу.

Сьогодні для того, щоб почати майже будь-який бізнес в світі, необхідно використовувати соціальні мережі для досягнення найкращих бізнес-результатів. В Інтернеті є кілька тисяч різних сайтів, призначених для соціальних мереж, обговорення багатьох тем, обміну і публікацій різного мультимедійного контенту.

Щоб просувати свій сайт або бізнес в Інтернеті, Вам потрібно бути присутніми на деяких платформах соціальних медіа.

Вам не потрібно бути присутніми у всіх мережах – цілком достатньо вибрати тільки ті, які найбільше відповідають вашому бізнесу і поставленим цілям.

Вибирайте свої канали зв’язку ретельно! Соціальні мережі об’єднують велику кількість користувачів різного віку, і за статистикою, найактивнішими людьми в соціальних мережах є люди віком від 16 до 24 років.

Переваги інтернет-реклами

Професор інтернет-маркетингу Університету Туріба Владислав Юровський, як основні переваги інтернет-реклами, визначає:

  • Розширення можливостей малого бізнесу – завдяки інтернет-рекламі, малий бізнес може бути більш конкурентоспроможним на місцевому, національному та міжнародному рівнях.
  • Усунення географічних бар’єрів – можливість охоплення користувачів у будь-якій точці світу, і єдина умова – наявність підключення до Інтернету.
  • Таргетування учасників цільової групи – інструменти інтернет-маркетингу створені для таргетування чітко визначеної цільової групи, на основі статі, віку, місця проживання та інтересів.
  • Кращі результати, ніж у традиційному маркетингу – спостерігається все більша кількість користувачів Інтернету, соціальних мереж, смартфонів, чого не скажеш про користувачів газет, журналів, радіо і телебачення.
  • Результати одразу доступні й вимірювані – є можливість відстежувати ефекти реклами в режимі реального часу.
  • Економічна ефективність – на відміну від традиційного маркетингу, інтернет-маркетинг набагато дешевший, а значить і більш прибутковий.
  • Персоналізація – можливе таргетування дуже вузької цільової групи наявних або потенційних клієнтів.
  • Доступність 24/7. 

Переваги нашої компанії

Ми працюємо швидко

Знайдіть кращий спосіб пробитися. Впроваджуйте інновації сміливо й розумно.

Подальша підтримка

Ми робимо акцент на виведенні вашого бізнесу на інший рівень.

Творчі ідеї

Знайдіть кращий спосіб пробитися. Впроваджуйте інновації сміливо й розумно.

Робота на результат

Наша відповідальність – надати вам правильні рішення.

Найпопулярніші соціальні мережі

  1. Facebook – це соціальна мережа, яка, крім обміну розважальним контентом, часто використовується в бізнес-цілях для просування продуктів і послуг, різних заходів тощо.
  2. Twitter – засіб, який використовується для публікації стислого контенту і чудово підходить для формування лояльності підписників.
  3. LinkedIn – це мережа, призначена для об’єднання професіоналів з усього світу.
  4. YouTube дозволяє просувати відео про компанію або товари дуже цікавим і оригінальним чином. За оцінками, YouTube має понад 130 мільйонів відвідувачів і більше 2,5 мільярдів переглядів на місяць. Отже, як Ви розумієте, присутність в цій соціальній мережі дає Вам можливість представити себе великій кількості потенційних клієнтів.
  5. Instagram – це соціальна мережа для обміну фото та відео матеріалами і вона дозволяє спілкуватися з користувачами більш спокійно порівняно з іншими соціальними мережами.
  6. Snapchat може бути (і є) чудовим каналом для самореклами та створення персонального бренду, а також для забезпечення додаткової впізнаваності бренду будь-якого громадського діяча, дії, компанії тощо. Він ідеально підходить для ексклюзивних оголошень, акцій, знижок, пільг, що діють в певний момент.

Оскільки є багато соціальних мереж, які функціонують по-різному, способи їх використання також відрізняються, і необхідно зрозуміти, як працює кожна з них, адже тільки таким чином Ви зможете успішно їх використовувати

Тим не менш, те, що є спільним для всіх соціальних мереж – це, насамперед, їхній значний вплив у мережі Інтернет.

Вплив, який вони здійснюють, пов’язаний із:

  • збільшенням відвідуваності сайту,
  • поліпшенням репутації і
  • більшою видимістю бренду і
  • бізнес-діяльністю.

Тож тепер у Вас є можливість залишити позитивне враження у FacebookTwitter або іншій мережі! Скористайтеся перевагами, які вони Вам дають!

Переваги застосування соціальних медіа в бізнесі

Соціальні мережі підняли спілкування з користувачами і споживачами на більш високий рівень. На відміну від традиційних медіа, соціальні мережі заохочують двосторонню та багатосторонню комунікацію з користувачами. Відомо, що традиційні ЗМІ, друковані ЗМІ, телевізійні ролики або радіостанції розміщують контент і не дозволяють користувачам і споживачам бути активними учасниками й ділитися своїм досвідом.

Натомість, соціальні мережі діють навпаки – вони заохочують користувачів до спілкування і свободи слова. Взаємна комунікація з іншими користувачами дуже розвинена. Тепер користувачі можуть реагувати на контент і висловлювати свою думку та інтереси безпосередньо. Соціальні мережі підтримують прозорість, оскільки контент є загальнодоступним – доступним для всіх зацікавлених користувачів.

Незалежно від того, які соціальні мережі Ви оберете, надзвичайно важливо:

  1. ставити чіткі цілі,
  2. визначити цільову аудиторію, якій Ви збираєтеся адресувати рекламу і
  3. визначити загальний бюджет, який Ви готові витратити на інтернет-рекламу.

 

Щоб зрозуміти важливість і корисність соціальних мереж, послухайте історію Airbnb, онлайн-платформи, яка дозволяє користувачам з усього світу шукати і знаходити житло. Сайт був створений у 2008 році, і сьогодні він використовується в більш як 34 000 локаціях по всьому світу і налічує понад 1 500 000 користувачів.

На думку HubSpot, відповідальними за цей глобальний успіх Airbnb є, насамперед, соціальні мережі. Зокрема, у 2015 році Airbnb запустив у соціальних мережах кампанію з хештегом #OneLessStranger. Ця кампанія запропонувала людям придумати і здійснити гарний вчинок для абсолютно незнайомих їм людей, а потім поділитися своїм досвідом на Facebook, Instagram, Twitter.

Всього через три тижні після запуску цієї кампанії більш як 3 000 000 осіб створили контент, пов’язаний з цим хештегом, і поділилися своєю думкою та досвідом, що призвело до величезної популярності Airbnb.

Ми виступаємо за чесну гру та унікальні ідеї!

За час роботи ми розробили підхід до надання продуктів і послуг, а також стратегію роботи з нашими клієнтами.

Контактна інформація

Адреса

Челябінська, 19, Київ, Україна

Телефон

Мобільний: + 38 (066) 45 55 285

Пошта