Victoria’s Secret найняла свою першу модель з синдромом Дауна

У п’ятницю Victoria’s Secret повідомила, що запускає нову колекцію інтимної колекції Love Cloud, яку рекламуватиме 24-річна модель Софія Джірау.

Jirau — перша модель із синдромом Дауна, яку продемонстрував роздрібний продавець інтимних речей. Модель, яка народилася в Пуерто-Ріко, яка почала займатися моделлю три роки тому, розповіла Wall Street Journal, що хотіла б надихати інших.

«Навіть якщо у них синдром Дауна, вони все одно можуть моделювати, вони все одно можуть мати роботу», — сказала вона Journal.

Джірау має власну кампанію Sin Limites, яка підвищує обізнаність про синдром Дауна.

Колекція Love Cloud, яка створена для комфорту на весь день, пропагуватимуть 18 моделей різного походження. Кампанія зосереджена на святкуванні всіх жінок, повідомляє Victoria’s Secret.

«За допомогою цієї нової лінії ми запускаємо високоякісні бюстгальтери та трусики форм, які відповідають повсякденним потребам жінок, у наших постійних зусиллях по розробці продуктів, які захищають жінок та підтримують їх індивідуальні подорожі», – сказала головний дизайнер Джені Шаффер у заяві . .

Нещодавно Victoria’s Secret розширила свій бренд, представивши більш різноманітні моделі, як-от Валентина Сампайо з Бразилії, перша трансгендерна модель цього роздрібного продавця, також є частиною цієї кампанії. Останніми роками також зросла кількість найнятих людей плюс-сайз, оскільки компанія прагне стати більш інклюзивною. У четвер Victoria’s Secret’s Pink оголосив про нового амбасадора бренду plus-size, зірки TikTok Ремі Бадера.

 

Компанія прагне бути більш інклюзивною, оскільки в останні роки її продажі постраждали, оскільки споживачі відкидали її надмірно сексуалізовані образи. Хоча він залишався домінуючим брендом у категорії нижньої білизни, його конкуренти, такі як American Eagle’s Aerie, Cuup і ThirdLove, завойовували все більшу частку ринку. У липні минулого року компанія оприлюднила план повернення, який включав вибачення від її генерального директора Мартіна Уотерса.

«Ми помилилися», — сказав тоді Уотерс . «Ми втратили актуальність із сучасною жінкою». 

Переклад статті здійснило Маркетингове агенство “sti1ist” оригінал статті CNBC

Cлідкувати за sti1ist: