За словами генерального директора, реклама Booking.com Super Bowl заохочує «велике» бажання подорожувати

Уражена пандемією туристична індустрія сподівається на кращі дні з рекламою Super Bowl та розіграшами споживчих подарунків, спрямованих на те, щоб спонукати мандрівників бронювати довготривалі поїздки.

Booking.com відновлює свою кампанію «Booking.yeah» 2013 року у своїй першій рекламі під час великої гри. Реклама з актором і режисером Ідрісом Ельбою в головній ролі дебютує в той же день, коли компанія розігрує відпустку через соціальні мережі вартістю 500 000 доларів.

 

Місце Super Bowl – це лише перша з кількох рекламних оголошень, які транслюватимуться під час п’ятитижневої кампанії Booking.com, у якій представлені 30- та 15-секундні рекламні ролики з Ельбою в головній ролі.

Конкурс на 500 000 доларів США на відпустку триватиме з 18:30 до півночі за східним часом у неділю. Глядачі можуть брати участь, позначаючи Booking.com щоразу, коли вони бачать місце призначення — у рекламі компанії чи будь-якій іншій рекламі Super Bowl — яке вони хотіли б відвідати.

Rival Expedia також проводить конкурс для своїх учасників за повернення до Суперкубку після більш ніж 10 років. Компанія роздасть 19 відпусток вартістю 5000 доларів кожен і один головний приз вартістю 25 000 доларів у вигляді бонусних балів Expedia.

Оскільки кількість випадків Covid-19 знову зменшується , а попереду теплі місяці, туристичні компанії використовують Суперкубок як можливість заохотити споживачів планувати та бронювати свої поїздки зараз.

Аналітики Truist Securities кажуть, що вони очікують, що подорожі, особливо за межами США, сповільниться в грудні із зустрічним вітром у січні, але бачать, що попит зросте на початку весни, що призвело до високого рівня 2022 року для онлайн-туристичних агентств.

 

«Ви можете відчути, що зараз є величезне бажання подорожувати», – сказав Гленн Фогель, генеральний директор і президент Booking Holdings, материнської компанії Booking.com, в інтерв’ю. «Ми вважаємо, що зараз чудовий час, щоб знову представити Booking.com і запропонувати цю безтурботну ідею подорожей».

Фогель сказав, що очікує збільшення кількості поїздок у найближчі місяці, а кількість замовлень може збільшитися на весняні канікули, Великодні свята та літо. Він додав, що влітку ціни навряд чи стануть нижчими.

Fogel відмовився надати будь-яку конкретну інформацію про бронювання, посилаючись на тихий період перед її прибутками за четвертий квартал 23 лютого. Компанія володіє Kayak, Priceline і OpenTable.

Занепокоєння щодо майбутніх варіантів Covid не повинно спонукати людей бронювати поїздки завчасно, сказав він.

Рекламна кампанія Booking.com привертає особливу увагу до своїх безкоштовних варіантів скасування в більшості об’єктів і налаштованих фільтрів, щоб допомогти мандрівникам знайти об’єкти, які відповідають їхнім потребам, обидва з яких особливо важливі під час пандемії, сказав Фогель.

За його словами, гнучкість є одним із найважливіших моментів, які компанія сподівається відчути глядачами, коли побачать рекламу.

«Забезпечення гнучкого бронювання, щоб люди могли відчувати себе комфортно під час бронювання, дуже важливо, і це повідомлення, яке ми будемо публікувати знову і знову в цій кампанії під час її впровадження», – сказав Фогель.

Коли країна знімає обмеження на поїздки, люди починають бронювати поїздки негайно, сказав він, додавши, що споживачі бронюють помешкання, які відповідають їхньому рівню комфорту, тому мандрівник з ослабленим імунітетом може вибрати оренду будинку замість готелю.

Незважаючи на це, меседж зрозумілий: люди хочуть подорожувати, сказав він, і «ми бачимо, що в країнах знижується рівень зараження, а рівень подорожей зростає».

Споживачі більше готові ризикувати зараз, ніж раніше під час пандемії, тим більше, що, як повідомляється, омікрон має менш серйозні симптоми, ніж попередні варіанти, сказав Фогель. І більшість вакцинованих почуваються комфортно, подорожуючи, їдять у приміщенні та залишаються в готелях, додав він. 

Власна творча команда Booking.com співпрацювала з консалтинговою компанією Horses & Mules у Лос-Анджелесі, щоб створити рекламу.

Хоча минулого року Суперкубок мав низьку кількість глядачів , деякі прогнозують, що збільшення кількості ставок на спорт спонукатиме більше людей налаштуватися на нього цього року . Суперкубок також залишається тією рідкісною можливістю для розрізненої телеглядачів, щоб охопити велику аудиторію.

Переклад статті здійснило Маркетингове агенство “sti1ist” оригінал статті СNBC

Cлідкувати за sti1ist: