8 цікавих типів інфографіки та як їх створити (+ 5 безкоштовних інструментів)

Інфографіка в моді, але як ви можете виділити свою справді? Спробуйте ці різні типи та перегляньте безкоштовні інструменти, які ви можете використовувати для їх виготовлення.

 

Якщо все зроблено правильно, інфографіка — це чудовий візуальний засіб, який привертає увагу читачів, одночасно ефективно повідомляючи ключові моменти, на яких ви хочете, щоб вони зосередилися у вашому контенті.

Включення інфографіки має багато переваг, які можуть допомогти вашій маркетинговій стратегії та зміцнити авторитет бренду.

По-перше, він заохочує читачів зупинитися й зосередитися на інформації завдяки своєму добре спланованому дизайну з виділенням ключових даних.

Він також може відігравати роль оповідання та спрямовувати читачів через новий процес або точку зору, що веде до вашого заклику до дії.

Недавнє дослідження показало, що 57% B2B-маркетологів включають інфографіку та діаграми у свій маркетинговий контент.

Інфографіка – це не тільки чудовий спосіб інформувати читачів або переконати їх, але й простіше поділитися в соціальних мережах, щоб допомогти охопити вашу цільову аудиторію.

Загалом, люди люблять сприймати дрібну інформацію, і це творчий спосіб досягти цього.

Інфографіка корисна в багатьох формах маркетингового вмісту, як-от публікації в блогах, веб-сторінки, цільові сторінки, електронні листи та генератори потенційних клієнтів.

Анатомія інфографіки

Тепер, коли ви знаєте, чому вони настільки важливі для маркетингу, ми розберемо різні компоненти інфографіки, цінні й ефективні типи інфографіки, а також деякі безкоштовні інструменти, які можна використовувати для їх створення.

Привабливий заголовок і підзаголовки

Отже, для основних частин захоплюючої інфографіки, спершу, ви повинні вибрати тему, яку хочете обговорити.

Потім ви можете викласти основну тему та підтеми з відповідними заголовками та підзаголовками.

Дуже важливо, щоб вони були добре продуманими та описовими, щоб ви могли швидко донести до читача те, що ви намагаєтеся представити їм.

Довідкова інформація та дослідження

Далі вам потрібно буде провести мозковий штурм і зібрати довідкову інформацію або провести дослідження для вашої теми. Це важлива частина процесу, оскільки це основа вашої інфографіки.

Переконайтеся, що ви отримуєте правильну інформацію, щоб виділити її для своєї інфографіки. Це може включати статистику, дані або важливі факти для наміру та збереження інформації для вашої публікації.

Ці дані можуть бути отримані з внутрішньої інформації, як-от даних клієнтів або досліджень, які ви вже проводили, а також цитат лідерів думок, експертів галузі або будь-яких надійних джерел, які ви знайдете під час свого дослідження. Просто перевірте свої джерела.

Макет і дизайн

Отримавши всю необхідну інформацію, ви можете вибрати те, що ви хочете використовувати, і приступити до макета та дизайну. Обов’язково додайте привертаючу увагу графіку, зображення чи значки.

Графіка – це корисні та естетично приємні елементи, які покращують вашу інфографіку.

Важливо переконатися, що тема є послідовною не лише у всьому макеті інфографіки, але й у вибраній вами інформації.

Крім того, при розробці інфографіки не забувайте про елементи свого бренду.

Тепер ми зануримося в кілька найкращих методів розробки інфографіки, а потім ознайомимося з різними типами інфографіки, які допоможуть зробити ваші дані яскравішими.

Найкращі методи розробки інфографіки

Нижче наведено кілька цінних аспектів, які слід враховувати при розробці інфографіки :

  •   Виберіть свою цільову аудиторію та налаштуйте свою інфографіку під цю аудиторію.
  •   Визначте тип інфографіки, який найкраще відповідає інформації.
  •   Виберіть конструктор або створіть каркас.
  •   Виберіть ключові показники ефективності.
  •   Рекламуйте свою інфографіку за допомогою привабливих заголовків.
  •   Створіть хороший мета-опис або початкову копію, щоб залучити людей.
  •   Переконайтеся, що ви можете легко поділитися та знайти свою інфографіку.
  •   Перегляньте свою інфографіку та отримайте відгуки від членів команди.

Типи інфографіки та коли їх використовувати

Розуміння того, як і коли використовувати наведену нижче інфографіку, може допомогти вам краще взаємодіяти зі своїми читачами та переконатися, що вони зосереджені на інформації, яку ви хочете, щоб вони запам’ятали.

Ось різні типи інфографіки, які ви повинні враховувати:

1. Хронологія

Інфографіка хронології ідеально підходить для показу різних кроків до планування події, створення сюжетної лінії для теми або представлення хронології важливих віх, яких нещодавно досягла ваша компанія.

Крім того, вони чудово підходять для показу критичних моментів в історії роботи або коли ви хочете додатково обговорити прогнози події.

Якщо ви намагаєтеся показати, скільки часу займе проект, ви можете показати, коли кожна ціль або аспект проекту будуть завершені в інфографіці часової шкали.

Наприклад, ви можете використовувати цей тип, якщо у вас є майбутній проект і ви хочете детально вказати дати етапів на цьому шляху, щоб уявити, як цей проект буде реалізовано візуально.

Якщо ви вирішите створити інфографіку часової шкали, ви можете виділити дати або точки, використовуючи різні розміри шрифту та з’єднуючи кожну дату лінією.

Крім того, ви можете використовувати різні кольори, щоб розрізняти дату та підтекст.

2. Статистичний

Статистична інфографіка допомагає вашим читачам краще зрозуміти та зберегти конкретні дані або статистичні дані, які є ключовими для інформації, яку ви надаєте.

Це може бути корисно, щоб виділити інформацію, щоб підтвердити свою точку зору та переконати читача за допомогою якісних ресурсів.

Знову ж таки, це посилює комунікаційні зусилля на цифри, змушуючи їх працювати на вашу користь.

Якщо ваша компанія нещодавно завершила дослідження і хоче продемонструвати результат або долучити інфографіку до тематичного дослідження, щоб швидко виділити дані, статистична інфографіка може стати чудовим способом для цього.

3. Блок-схема

Як і інфографіка часової шкали, блок-схема розбиває основні компоненти події чи проекту, але більше зосереджується на фактичних кроках або важливих моментах на шляху до виконання завдання.

Це візуалізоване та узагальнене представлення ключових ідей. Це може бути корисно, якщо ви намагаєтеся спростити пояснення процесу та допомогти читачам краще зрозуміти кожен крок.

Якщо ви вибираєте інфографіку блок-схеми, переконайтеся, що кожен крок має підказки до наступного кроку.

Наприклад, ви можете розділити субтитри та вміст за допомогою різних кольорів і розмірів шрифтів. Це також може бути корисно, якщо ви намагаєтеся повідомити про новий процес у своїй компанії, вам потрібно створити інструкцію або показати ієрархію.

4. Інформаційний

Інформаційна інфографіка може бути ідеальною, якщо ви хочете звернути увагу на кілька ключових моментів.

Це також буде корисно, якщо ви збираєтеся повідомити огляд події або нової ідеї. Це чудовий спосіб узагальнити або передати основні моменти більш глибокої теми.

Може бути корисно включити ці типи інфографіки до публікації в блозі, щоб допомогти швидко та ефективно передати інформацію своїм читачам, де ви плануєте надавати майбутній контент про певну концепцію.

Заголовок і підзаголовки тут є ключовими; вони мають бути описовими та привабливими, якщо ви пояснюєте складну тему.

Ви можете допомогти розрізнити точки, помістивши їх у заблоковані ділянки різними кольорами. Хоча, не перестарайтеся, просто виберіть пару кольорів для теми інфографіки.

5. Порівняння

Інфографіка для порівняння ідеально підходить для порівняння двох різних продуктів або послуг.

Наприклад, ви можете порівняти продукт вашої компанії з іншим або описати плюси та мінуси, чому продукт буде працювати краще в одній ситуації, ніж в іншій.

Інфографіка для порівняння також чудово підходить для створення списку деяких позитивних і негативних моментів точки зору або якщо ви хочете порівняти різні позиції з певної теми.

Але важливо, щоб інформація була короткою, щоб не перевантажувати читача надмірною кількістю даних.

6. Перелік

Люди часто створюють списки справ або контрольні списки у своєму повсякденному житті, щоб стежити за тим, чого вони хочуть досягти, і це може перейти на корисну інфографіку.

Наприклад, якщо ви хочете створити підсумок або список порад або основних пунктів по темі, може стати в нагоді інфографіка зі списком.

Для інфографіки зі списком інформація повинна бути короткою та прямою; пам’ятайте, що це короткий вміст.

Крім того, згрупуйте пов’язану інформацію разом у макеті, щоб не плутати точки.

7. Карти

Інфографіка на карті ідеально підходить для представлення інформації про скупчення місць розташування бізнесу в різних географічних районах або для швидкого викладу демографічних даних.

Ви можете використовувати цю інфографіку як візуальне уявлення про світ чи конкретну країну чи місто, щоб відобразити важливу інформацію про регіон.

Припустимо, що ваша компанія завершила опитування або дослідження щодо певного регіону та має цінну інформацію та статистичні дані, які вони хочуть продемонструвати, тоді ця інфографіка може бути корисною.

Компанія також може використовувати цю інфографіку, щоб показати райони, які вони обслуговують, або місця для майбутньої події.

8. Інтерактивний

Якщо ви хочете повільно ознайомити читачів із більш складною ідеєю чи процесом, інтерактивна інфографіка допоможе вам виконати це завдання.

Ця інфографіка чудово підходить для того, щоб направляти читачів у подорож, одночасно надаючи менші фрагменти даних, які вони можуть переміщати вперед і назад у вільний час.

Якщо в інфографіці є ключові моменти, про які читачі хочуть дізнатися в першу чергу, вони можуть вибрати їх, перш ніж досліджувати далі.

Тут важливо подумати про досвід користувачів, щоб переконатися, що вони спрямовуються до заклику до дії на вашій інфографіці.

5 безкоштовних інструментів інфографіки

Нижче наведено кілька фантастичних інструментів для створення ефективної інфографіки з численними функціями та настроюваними шаблонами.

Важливо знайти зручну платформу, яка допоможе вам легко створювати впливову інфографіку, тому, якщо ви зацікавлені у використанні інфографіки, зверніть увагу на це:

Їжа на винос

Інфографіка – чудовий творчий інструмент для створення контенту та маркетингу.

Вони є переконливим способом розповісти історію та допомогти вашим читачам зберегти ключову інформацію, яку ви хочете, щоб вони отримали для вмісту.

Важливо приділити час, щоб вибрати правильну інфографіку та зосередитися на кожній фазі процесу дизайну, щоб переконатися, що вони ефективні.

Не забудьте почати з мети вашої інфографіки, а потім буде легше зрозуміти, яка з них найкраще підходить для вмісту та типів графіки та елементів дизайну, які будуть найбільш корисними.

Цей візуальний розповідь є одним із найкращих способів ефективного спілкування з читачами.

 

Переклад статті здійснило Маркетингове агенство “sti1ist” оригінал статті Searchenginejournal

Cлідкувати за sti1ist: