Важливість цифрового маркетингу для юридичних фірм

Цифровий маркетингце економічно ефективний спосіб підвищити конверсію та залучення будь-якого бізнесу, але багато юридичних фірм все ще використовують онлайн-стратегії та можливості для зростання. У цій статті ми обговорюємо, які тактики цифрового маркетингу використовують сучасні юридичні фірми для стимулювання зростання. Ми поговорили з експертами з юридичного маркетингу, які поділилися деякими думками про те, як юридичні фірми, які орієнтовані на зростання, можуть швидко розвивати свої онлайн-стратегії.

Що спонукає до переходу до цифрового маркетингу в юридичній галузі?

Багато компаній були змушені інвестувати в цифрові можливості, щоб підтримувати своє зростання за межі традиційних маркетингових шляхів, коли вдарила пандемія COVID-19. Розширення в нових онлайн-екосистемах дало можливість підприємствам посилити пряму взаємодію зі споживачами, зміцнити свій авторитет і розширити свою клієнтську базу. Справді, юридичні фірми, які адаптували свої веб-сайти, включаючи цифрові досягнення, досягли значного прогресу. Давайте розглянемо кілька ключових причин, чому юридичні фірми звертаються до цифрового маркетингу.

 

Необхідно запропонувати клієнтам багатоканальний підхід

 

Сьогодні багато компаній прагнуть залучити своїх клієнтів за допомогою кількох точок дотику. Так само юристи хочуть мати можливість спілкуватися зі своїми клієнтами дистанційно, особисто та в цифровому форматі. За допомогою онлайн-маркетингу юридичні фірми можуть звертатися до клієнтів за різними каналами залежно від їхніх уподобань. Це покращене підключення дає юристам чудову можливість налагодити довготривалі відносини зі своїми клієнтами та зменшити витрати на залучення клієнтів .Ще краще те, що цифровий маркетинг дає можливість юридичним фірмам співпрацювати з наявними та потенційними клієнтами та краще розуміти їхні потреби. Розглянемо телевізійну рекламу або рекламний щит. Ця традиційна маркетингова тактика пропонує лише один спосіб спілкування з потенційними клієнтами. Цифрові стратегії можна адаптувати для створення двостороннього зв’язку, що дозволить вашій юридичній фірмі адаптувати свої послуги відповідно до потреб кожного клієнта.

 

Залучення на цифрових платформах відбувається не просто автоматично. Ви повинні навмисно створити постійну структуру взаємодії, щоб отримати від неї максимальну користь. Наприклад, коли відвідувач веб-сайту потрапляє на сторінки вашої юридичної фірми й не відразу знаходить потрібну інформацію, він, швидше за все, негайно покине її. Це може створити високий показник відмов, що може вплинути на рейтинг вашого сайту. Щоб уникнути цього, вам потрібно знайти способи взаємодіяти з потенційними клієнтами до того, як вони покинуть веб-сайт, наприклад, створити розділ живого чату на цільовій сторінці.

 

Підвищена доступність

 

Незважаючи на те, що юридичні фірми не працюють у непарні години дня, клієнти переглядають Інтернет цілодобово, 7 днів на тиждень, шукаючи юристів, яких можна найняти, і навчальний контент для споживання. Юридичні фірми, які інвестують у контент-маркетинг як частину своєї цифрової стратегії, можуть скористатися цією можливістю та зв’язатися з потенційними клієнтами навіть у дні та години, коли бізнес закритий. «Якщо потенційний клієнт шукає в Інтернеті і нічого не знайде про вашу юридичну фірму, ви програєте саме в цей момент. Цифровий маркетинг гарантує, що незалежно від того, звідки клієнт шукає, ваш бізнес з’явиться», – каже Джулі Ребарбар ,менеджер цифрових проектів dNovo Group. Такий вид видимості неможливий за допомогою традиційних форм маркетингу. Наприклад, вивіска або рекламний щит буде видно лише тим, хто відвідає місце, де вони встановлені. Радіо та телереклама виходить в ефір у певний час. Однак стратегії цифрового маркетингу, як-от інвестування в ефективний веб-сайт юридичної фірми з чудовим вмістом, заявка на вашу компанію в Google Мій бізнес та керування соціальними мережами, можуть надавати інформацію про ваш юридичний бізнес у будь-який час дня чи ночі.

 

Цифровий маркетинг перевірений і практичний

 

Більшість людей використовують цифрові канали для вирішення своїх найбільших бізнес-завдань просто тому, що легко відстежувати результати, а стратегії можна швидко реалізувати. Давайте візьмемо такий сценарій, як маркетинг у соціальних мережах. Ваша юридична фірма може підтримувати канали соціальних мереж і використовувати їх як засіб для навчання існуючих клієнтів, обміну новинами в юридичній галузі та зміцнення свого авторитету. «Юристи повинні розуміти, що маркетинг у соціальних мережах передбачає набагато більше, ніж просто щоденне розміщення контенту. Юридичні компанії, яким вдається ефективно продавати рекламу в соціальних мережах, інвестували у відповідну стратегію та послідовно публікують контент, спрямований на досягнення певних цілей”, – каже Ребарбар. На відміну від деяких форм традиційної реклами, кожну тактику цифрового маркетингу можна ефективно контролювати, і фактичні результати можна переглянути перед прийняттям стратегічних рішень. Ще одним плюсом є те, що цифровий формат дозволяє юридичним фірмам зосередитися на своїй цільовій аудиторії. Використовуючи рекламу в соціальних мережах, юридичні компанії можуть вирішувати, чию увагу вони хочуть привернути, і створювати повідомлення, які ефективно спілкуються з ними.

 

Можливість почати з малого

 

Завдяки цифровим моделям існує безліч варіантів і можливостей для будь-якого типу та розміру бізнесу. Невеликі юридичні фірми можуть почати цифровий маркетинг, навіть якщо їх бюджет обмежений, і вони стануть дуже успішними. Канали цифрового маркетингу дають можливість налаштувати вартість залежно від ваших потреб, на відміну від більшості традиційних форм маркетингу. Деякі клієнти витрачають кілька сотень доларів на цифровий маркетинг, а потім масштабують це протягом кількох місяців, коли починають бачити результати.

 

Як розпочати юридичний маркетинг

 

Існує багато типів цифрового маркетингу, які ваша юридична фірма може досліджувати, залежно від її потреб та бюджету. Для початку розгляньте наведені нижче канали.

SEO: стратегія SEO може допомогти вашій юридичній фірмі покращити її онлайн-рейтинг і отримати більше трафіку та нових клієнтів в Інтернеті. Тактики SEO, такі як дослідження та оптимізація ключових слів, створення посилань і реклама, є чудовим способом розпочати роботу.

Маркетинг електронною поштою: створення та підтримка ефективного списку розсилки для потенційних та існуючих клієнтів може допомогти просувати будь-яку юридичну фірму в Інтернеті. Юридичні фірми повинні забезпечити, щоб електронні повідомлення були налаштовані та адаптовані до кожної цільової аудиторії.

Контент-маркетинг: будь-який веб-сайт юридичної фірми потребує якісного та відповідного контенту, який відповідає на запитання та відповідає потребам потенційних клієнтів. Контент-маркетинг передбачає ведення блогів, створення чудового вмісту веб-сторінки, відео, інфографіки тощо.

Маркетинг у соціальних мережах: кожна юридична фірма має бути присутнім на ключових платформах соціальних мереж, таких як Facebook, LinkedIn та Twitter. Контент, який розповсюджується на цих платформах, має бути належним чином керований, щоб підтримувати ідентичність бренду юридичної фірми та взаємодіяти з потенційними клієнтами.

Реклама PPC: лише з невеликими інвестиціями юридичні фірми можуть почати залучати цільових онлайн-користувачів за допомогою реклами на платформах соціальних мереж, пошукових системах та веб-сайтах. Ефективно підібрані оголошення PPC можуть генерувати високу рентабельність інвестицій залежно від вибраних вами параметрів націлювання.

Юридичні фірми також можуть вивчити додаткові цифрові тактики, такі як афілійований маркетинг, реклама з оплатою за клік та оптимізація веб-сайтів, щоб створити сильну присутність в Інтернеті, яка виділить їх серед конкурентів. У цифровому світі юридичних фірм відкриває так багато нових можливостей. За допомогою юридичних маркетингових фірм, таких як dNOVO Group, ви можете налаштувати стратегію цифрового маркетингу, яка забезпечує значну віддачу для вашого бізнесу.

Переклад статті здійснило Маркетингове агенство “sti1ist” оригінал статті OBJ

Cлідкувати за sti1ist: